Ahlmann

Een website zonder poespas, bedoelt voor een technisch onderlegde doelgroep waar de PK’s van het beeldscherm spatten. Dat het product centraal diende te staan, stond dan ook onomstotelijk vast. Met deze insteek heeft VDBC de site voor Ahlmann Nederland vormgegeven, geschreven en gebouwd. Ahlmann Nederland is al 40 jaar dé importeur van zwenkladers in Nederland en België. Het internationale karakter van de organisatie vroeg zodoende om een internationale aanpak van de website, die wij dan ook in meerdere talen realiseerden.

Naast het aanbod van nieuwe machines, biedt Ahlmann ook een brede selectie gebruikte machines aan. De gemakkelijk te beheren occasion module biedt de uitkomst voor zowel Ahlmann als haar klanten. Het aanbod kan gemakkelijk up-to-date gehouden worden en de klant kan eenvoudig contact opnemen. Door het aanbod tot in de details uit te werken, en tevens heldere foto’s en YouTube-films aan te bieden, krijgt de koper een uitstekend beeld van het product. De drempel om het overzichtelijke formulier in te vullen wordt hierdoor verlaagd waardoor Ahlmann sneller in contact kan treden met de klant.

Bekijk website

Kritiek goed doorstaan

Ondanks of misschien wel dankzij dat we vooraf kritisch en veeleisend waren, hadden we, op wat kleine details na, bij het eerste ontwerp meteen het juiste gevoel.

We zijn tevreden met het resultaat en zullen met VDBC blijven samenwerken om optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die onze moderne website ons biedt.
Peter van Keulen - Marketing / Public Relations

250+ tevreden ondernemers

Wat kan VDBC voor u betekenen?